Pink Tiger Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Någon som vet var man hittar den blåa lilla stenen som ska vara i döskallen, chapter 5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 det är ingen blå sten det är en gå till flavio han kommer låna dig en röd sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izah Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Nån som vet hur man tar sig upp igen efter att man hoppat ner i ett hål,och kan tjuvkika på Grobby eller vad han nu heter,på det dära stället som man skulle slåss mot en j*vla massa figurer o till slut slå Rawk Hawk?Man gick in i Storage room o hittade nån trappa o sen så gick man ner i ett hål,men jag kommer inte upp igen?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vad ska jag göra efter att jag fått den röda stenen? fattar noll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag fattar inte vilket hål du menar, det som du kan lyssna på Grubby och se hans kontor? Där kan man väl inte ramla ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 pink tiger du ska sätta in den ögat på stenen sen ska du ta han bomben och kasta in han i hålet som öppnas så det sprängs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Det går inte att slänga upp bomben så högt hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 du ska hoppa 3 gånger med a+a på det röda huvet sen slå med hammarn 4 ggr på det blåa huvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg