Gäst Red_fox Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) ändrad,hadde fel me datorn Redigerat 23 Februari 2005 av Red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) ändrad Redigerat 23 Februari 2005 av Red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 asså gc gör typ bara spel som efterföljare typ mario ,zelda osv osv jag har inte sett ett spel till gc som nintendo skälva har utveklat som inte är en uppföljare snakka om dålig fantasi no 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) men köp det inte då du skiter jag i alla inte barnsliga spel p xbox då är det sämre än gamecube hahaha så du tyckte du va rolig va??? inte för attjag fatta ett enda piss din mobbade jävel Redigerat 22 Februari 2005 av mantis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Inte alla! OM du läser så är det dom som är tillverkade före den ?13? januari 2004 Så LÄS! Jag har läst men glömde skriva det! ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) GC är mycket populärare än Xbox det är 50 sidor här och i Gc är det 100 i alla fall här på fuska.se Redigerat 23 Februari 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 O de kan bero på att det typ bara är 9 åringar eller nått här. (På fuska.se.) Alla i min klass ,jag går i 7an, tyker xbox e myket bättre. Tom en som har ett gamecube tyker att xbox är bättre. Enligt mej så e gamecube (gaycube :evil: ) för barn typ 3-9 år. ps2 för sportälskare. (Dom har myket mer sportspel än nån annan spelkonsol.) Xbox för tonåringar o vuxna som spelar spel typ 13-25+ år. och om xbox har sämre grafik än gamecube heter jag adolf (vilket jag inte gör) o sen säger du att xbox bara är ute efter pang pang. (Snaka om att alla tror att xboxs enda spel e halo.) Kallar du morrowind eller fable för pang pang nee. Det enda som nintendo har gjort bra är NES! O sen om du hatar xbox så myke va f*n gör du här? Gå till ditt gaycube forum i stället!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag skiter väl i vad tommy tycker men trollungen har räät men sig gaycube om du vill det för det finns inte något som heter så om du trtor att det heter gaycubeistället för gamecube så jaa vet du inte mycket om gc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Enda anlednigen varför det finns mer ämnen om gc är för att det är mer småbarn som spelar det. PS:LINK_BLUE lär dig stava så att man kan förstå vad du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Småbarn knappast min kusin 13 år alla i hans klass har typ GC och ingen har typ xbox (nån har det säkert) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag slipper byta 2004-09-01 ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Småbarn knappast min kusin 13 år alla i hans klass har typ GC och ingen har typ xbox (nån har det säkert) man kan gilla typ supermario spel även fast man är 13 eller 50 år. Men ni som har gamcube kan inte neka till att xbox är en kraftfullare konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg