Gäst Adema Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 det är skit kul ladda ner det på www.roseon.com det är i 3-d bara testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jag spelar. lite iaf lol e typ lvl 9 .., men mitt grafikkort e så dåligt så ja ser inte backen eller nåt =(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 DE SER AS ROLIGT UT :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 DET ÄR AS ROLIGT. annars heter jag Adema89 och är i level 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Skicka en screenshot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Det funkar inte när man startar de så står de ERROR och så några kinesiska tecken sen "JA" eller "NEJ" :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) När jag kör klienten, när jag trycker på ikonen för R.O.S.E online så blir det bara "The page cannot be displayed" och under det så letar den efter updates... Vad är det för fel??? Edit: Efter ett tag stänger den ner sig själv också! :o Redigerat 19 Februari 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 För mig blir de så här: De går och starta upp de men inte att starta de,de blir bara nån j*vla kinatecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) Hehe en kompis till mig är kines, om du skriver vilka tecken det är (Ctrl+C och Ctrl+V) så kan han kanske översätta! ;) Provat att trycka både "Ja" och "Nej", det kanske är ungefär "Det har uppståt ett fel, vill du starta spelet ändå?" [Ja], eller "Det har uppståt ett fel, vill du avsluta spelet?" [Nej]... ;) Edit: Nur får jag också upp kinesiska tecken saken! Fast det ser mer ut som nåt annat, inte Kinesiska/Japanska... ;) Redigerat 20 Februari 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 har aldrig hänt så för mig så jag kan tyvärr inte hjälpa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Skicka en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 --------------------------- ERROR --------------------------- ¾Ë¼ö¾ø´Â ¿¡·¯·Î ÇÁ·Î±×·¥À» Á¾·áÇÕ´Ï´Ù. ¿À·ù¿øÀÎÀ» Àü¼ÛÇϽðڽÀ´Ï±î? --------------------------- Ja Nej --------------------------- --------------------------- ERROR --------------------------- ¾Ë¼ö¾ø´Â ¿¡·¯·Î ÇÁ·Î±×·¥À» Á¾·áÇÕ´Ï´Ù. ¿À·ù¿øÀÎÀ» Àü¼ÛÇϽðڽÀ´Ï±î? --------------------------- Ja Nej --------------------------- här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.