Cenny.se Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag skulle säga att du köper en ny fläkt fungerar me en vanlig till dator. Men om du inte kan så mycket om elecktronik så bör du låta nån som kan deinstalera den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 :kung: Om den låter mycket är det bäst att låta nån som kan reparera ps2 reparera den. Om den låter lite e det ingen fara B) :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 PS2 låter skumt HAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 PS2 låter skumt HAHAHA Det gör det inte alls :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Men jag var hemma hos en kompis som precis hade fott ett nytt ps2 och det lät inte alls. Inte något alls! Mitt låter betydligt mycket mer en hans :unsure: Hur länge brukar garantin vara da? Jag har haft mitt i 2 år nu..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Men jag var hemma hos en kompis som precis hade fott ett nytt ps2 och det lät inte alls. Inte något alls! Mitt låter betydligt mycket mer en hans :unsure: Hur länge brukar garantin vara da? Jag har haft mitt i 2 år nu..... Den brukar vara på ett år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Men din kompis kanske har ett PS 2 av den lite nyare modellen. Den lilla PS2:an eller den allra sista versionen av den äldre, större modellen. De går mycket tystare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Då måste han ha haft den allra sista versionen av den äldre, större modellen! Aja... Då går ja till nån som kan sånt så kan han skruva isär den å kolla vad felet är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Jag tror det är fläkten mitt låter också rätt mycket Redigerat 14 Mars 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Mitt playstation låter! Gör d något, kan d skada mitt playstation på nått sätt? :unsure: E d fläckten tro, eller e d något annat? mitt med, men det är inget farligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Gör som den flesta gå till den du köpte ifrån och fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Mitt låter, ja tror den är lite sliten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg