izah Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Nån som vet hur man tar sig upp igen efter att man hoppat ner i ett hål,och kan tjuvkika på Grobby eller vad han nu heter,på det dära stället som man skulle slåss mot en j*vla massa figurer o till slut slå Rawk Hawk?Man gick in i Storage room o hittade nån trappa o sen så gick man ner i ett hål,men jag kommer inte upp igen?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 kom du in i grubbas kontor isf ska du trycka på dom två låderna han har i kontoret så kommer du hitta en star piece och ett viktigt papper sen ska du gå och möta han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izah Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 kom du in i grubbas kontor isf ska du trycka på dom två låderna han har i kontoret så kommer du hitta en star piece och ett viktigt papper sen ska du gå och möta han :P nää.jag är ju i det smala utrymmet OVANFÖR,och därifrån kan jag tjuvkika...men jag kommer inte upp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izah Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Äh,det var inget,jag har hittat ut själv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg