the_sahman_girl Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 hej jag har ett jätte stort problem!!! :( när ett sånt är fråge tecken kom upp och sa att jag skulle å till den stora bunkern med vatten och ta gravity mojängn så man blir snabbare i vatten... Jag tog denoch slog bossen... men sen behövde man spider ball för att komma upp.... så ja fick låv att stänga av spelet.... :( kan nån säga i vilket rum spider ball fins??? :cry: det skulle va till stor hjälp!!! //Linnéa
Dark_samus Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 men spider ball får du lite längre fram i spelet....tror att de finns plattformer lite mer upp i stället där du e för att om du inte visste så kan du me gravity grejen efter att du hoppat 2 gr. hålla b knappen tryck så börjar du sväva i vattnet för en stund :student:
the_sahman_girl Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2005 men spider ball får du lite längre fram i spelet....tror att de finns plattformer lite mer upp i stället där du e för att om du inte visste så kan du me gravity grejen efter att du hoppat 2 gr. hålla b knappen tryck så börjar du sväva i vattnet för en stund :student: oj tack... :cool: jag tyckte väl att det så konstis ut när hos svävadde i luften.... :huh: ähhh det e väl bara för att jag e en tjej?? nä jag ba skämta.. :lol: bara ör att jag e tjej så e jag bra... :bah: thank you!! //linnea
Rekommendera inlägg