master_lager Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 hur kommer man till big boo's balkong jag har letat över allt
Chagi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 först gå in i slottet och upp för trappan sen ta dörren till höger. i det rummet så ska du gå till hörnet och kolla upp. dit upp ska man vägg hoppa
master_lager Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2005 först gå in i slottet och upp för trappan sen ta dörren till höger. i det rummet så ska du gå till hörnet och kolla upp. dit upp ska man vägg hoppa men hur gör jag vägg hopp?
frezy_man Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 mmm...det där hoppet kan vara lite klurigt. Har för mig att kameran inte är på våran sida där heller:( Spring mot väggen och hoppa in i den/på den. Tror du måste använda typ dubbel hopp. Om inte farten räcker till så använd tekniken då du vänder dig om och direkt-hoppar. När du hoppat in/på väggen VÄNDER DU STYRKORSET FORT SOM f*n och trycker på hopp knappen igen. testa på en annan, lite lättare vägg först om du har problem. Det finns många stjärnor du inte kan ta om du inte kan vägg hoppet. kommer ihåg att ta stjärnan på taket sen är lite klurig också!
Rekommendera inlägg