Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Behöver ha hjälp med Ninja Gaiden. Jag är på chapter 13. När man är i pyramiden och ska flytta dom där olika grejerna som ett pussel , de kan jag inte flytta. Den första kan jag flytta på, den där vattendroppen. Då öppnas öppnas det två dörrar till. Och i de rummen kan jag inte ta någon av de. Det står så här:

"A tablet has already been placed on the pedestal"

Dom ska ju kunna gå o ta?

Snälla behöver hjälp...

Ni kan adda mig på msn om ni vill snacka där istället [email protected]

Sry om ni tycker jag gör för många trådar men har varit inne på gamefaqs och där står det att man ska kunna ta dem. Men jag kanske gör nåt fel?

Snälla hjälp

//tri0x B)

Gäst Bountyhunter
Skrivet

Tyvär så vet jag inte, jag har inte kommit så långt ännu....

Är bara på Chapter 3 på bossen.

• 5 månader senare...
Skrivet (redigerat)

Är det någon som vet hur man ska göra när man kommer ner till en "swich" långt ner under en kyrka , på chapter 6 ?? jag fattar verkligen inte hur man ksa göra, ska man kanske kasta en sån där explosiv pil på "swichen" ?? men hur gör man för att sikta med pilarna ( om det nu går ) ?

Redigerat av Afrokamel
  • 6 månader senare...
Gäst Angel
Skrivet

Det beror på vilken "Switch", är du i ett runt rum ska du bara göra en Y-attack på den.

Men om du är i ett rum med egyptiskt tema ska du bara ta dig dit utan att nudda golvet, gå till andra sidan av trappan och spring på väggen tills du kommer till en annan pedistal, du fattar hur du ska göra efter det hoppas jag.

Sorry om jag inte är den bästa på å förklara...

• 3 månader senare...
  • 4 veckor senare...
  • Skapa ny...