heddaolle Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hej, Jag har precis börjat med Zelda och kommer ingen vart!!! Jag har fått hål i spindelnätet inne i Deku Tree eller vad det nu hette :), hamnar en våning ner i vattnet och sen är det stop....det är galler som inte går att öppna och spindelnät som hänger för en dörr som jag inte kommer åt.......*grrrr*. Kan någon hjälpa mig hur jag kommer vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 På andra sidan så finns det en eld eller hur? Tänd en Deku Stick vid elden, spring och hoppar över till spindelnätet och bänn upp nätet! (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heddaolle Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 På andra sidan så finns det en eld eller hur? Tänd en Deku Stick vid elden, spring och hoppar över till spindelnätet och bänn upp nätet! (; Tack Draghon...jag försökte med att tända stickan och hoppade ner i vattnet där det är grunt, men den hinner slockna innan jag kommit till andra sidan...men jag ska prova att hoppa över *tänkte inte så långt*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hehe, det tog mig ett halvår att klara det där lilla. :P Och gallret kan man inte öppna, det är bara dekoration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg