sasuke kun Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag ska också köpa det även om den bara fick 4/10 för mario power tennis rockar :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 7/10 fick det i Superplay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 japp och 8/10 i clubnintedo de var nån konsti gubbe som satt en 4:a :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag ska verkligen köpa det jag har testat det det ROKAR1!!!!!!!!!!!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 min bror (tutankoopa) har det.... och det är mega kul :cool: alla som har haft en eller flera tankar på att köpa det...... KÖP.....KÖP :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 japp och 8/10 i clubnintedo de var nån konsti gubbe som satt en 4:a :) Förmodligen en X-box eller PS2 Spelare som bara satte en 4 för att j*vlas med Nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Ska kanske köpa det ändå. Det verkar coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Ska kanske köpa det ändå. Det verkar coolt Inte verkar det är COOLT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 det rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det fick 7 av 10 i GameReactor. Dom skrev att det var för mycket party för lite tennis <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det fick 7 av 10 i GameReactor. Dom skrev att det var för mycket party för lite tennis <_< För lite Tennis knappast... När man Kör Finalen i Star Tournements svåraste Game så är det inte något party utan 100% TennisPS jag har spelet DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag har bestält det men det har tyvär inte kommit än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg