seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 är mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol: jag tänker köpa det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 det kommer du inte ångra det är väldigt bra. mycket roligare än 64 versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 är mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol: Det gör du rätt i :) Det är verkligen kul..... Speciellt Special Games... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 så du har börjat spela nu :P, hur mycket har du klarat, själv har jag klarat allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Alla då man ska färga bilder och det där med spökerna, Chain Chomp Och något med Shines... De har jag klarat på alla svårhetsgrader nu... Kommer inte längre än 55 på Master Blooper..... Och den första mot Mecha Bowser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 mecha bowser tycker jag var roligast, om inte coin spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jo, men hur undviker man elden han sprutar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 man springer runt antar jag, men är inte så säker, första saken jag klarade. minns inte riktigt hur ja gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag klarade det på tredje försöket typ... Åkte dit när han sprutade eld de övriga gångerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 så du har klarat alla svårighets graderna också... i dem andra specialarna, hur går det där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Har klarat dem flesta... Om du menar vilka svårighetsgrader jag har klarat mot Mecha Bowser så är det bara svårhetsgraden beginner... jag har klarat dem övriga svårighetsgraderna jag har kört förutom Master Blooper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 bara beginner :( om du hade problem med den blir svår mycket problem :P men jag klarade det på första försöket, den är så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg