mr_game Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Jag tycker att man kan äta med gaffel och kniv och det kan bli skott-märken över allt :cool:(som i Red Faction 2 ) och kan ha vakthund och kan bli full. Så tycker jag att man kan spränga hus :lol: och kan starta egen företag ( det blir svårt). Och måsta sova (om man vill) för att få ny kraft och se på tv och kan spela shack. Gå till biblotek och läsa om vapen och bilar och sånt.. :cool: Gå på konser och det ska ut spela på 2000-talet helst 2005 :lol: så kan man beställa på pizza på mobilen och sånt. och man kan ha reskap på traktor och ha kärra och ha fronlastare på traktorn och föda upp djur.. Jag tycker att dom här saker ska vara med i nya GTA 4.... :lol:(hoppas jag) Redigerat 27 Februari 2005 av mr_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 sitta inne i bilen så man kan se ratten .. o så ska de ju va typ 2005 så man har värsta TV o Radio som man ser :D.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Nu kom jag på mer..:lol: *Hoppas att man kan köra hjullastre * Att gå party i kan bli kung på party... *Nu hoppas jag att gta3 killen är med och kan prata och ska göra uppdager åt honom och Tommy och CJ är med.. *Det ska finnas vägarbetare som lagar vägar.. * Och gta världen ska var i New York * gå se på hockey eller fotboll... för att spara måste man hyra ett rum på ett hotell eller på en motell eller som man bor i...:) * Hoppas man kan bygga en egen hot rod,chopper eller en street rod.. Om man har lite pengar kan man runt på stan och tiga eller vara på gatan och sjunga :lol:... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag tycker att man ska va CJ då blir det roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 och att man kan sälja bilar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Ja det låter bra:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Hmmm hörrni?.. e inte Vice city Gta 4? å San andreas Gta 5?... Dt borde vara dt i den praktiska följden.. För annars borde gta 3 heta Gta Lyberty City (Stavning) Eller?. jag kanske har fel .. men bli inte arga annars:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 nej man kan ju tro att de ä så.. men de ä de inte.. dom gjorde GTA 1,2,3 o sen VC o SA.. .men dom ä inte 4:an o 5:an... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 nej man kan ju tro att de ä så.. men de ä de inte.. dom gjorde GTA 1,2,3 o sen VC o SA.. .men dom ä inte 4:an o 5:an... Okej :P . haha då vet jag. Men man kan ju hopas på att Gta 4 Blir mer än 3 gånger så bra än sa:D. haha f*n va Grymt dt skulle bli då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag tror att nya gta spelet heter :GTA:new York.... I GTA 1 finns Lyberty City vice city och san andreas så att nya gta spelet kommer heta GTA:New York.(hoppas jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jetski, surfingbrädor Hajar i vattnet Kunna röka & dricka sig full Skateboards Tillträde/kunna gå in i mkt mer hus/byggnader Ett Zoo, med djur som man kan sno Mer djur i skogen typ vargar & björnar En psycho mödare som springer runt & dödar folk Övernaturliga saker plus mystiska ställen Utspela sig i nutid, ej 80-90 tal Kunna klättra på stegar INGA Fler Flickvänner Kunna skräddasy rollfigur plus gäng Online-Ja tack! Mer Fusk Koder Mer uppdrag Bättre grafik Mer Vapen Snö, snöskoter & snowboard :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Skateboard hajar i vattnet mer uppdrag kunna modda mer bilar o snyggare mods mer bilar en SA cyklarna ska finnas kvar för ja äger med dom iallafall bmx..' ingen vinter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg