Gäst wångö Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 ett nöjesfält skulle inte sitta helt fel :P me radiobilar man kan styra o så . :D aaa... :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle vara rå hett.. å så ska dt finnas en Gata,, så När man kommer dit på tex natten så ska man kunna kötra Street race;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle vara rå hett.. å så ska dt finnas en Gata,, så När man kommer dit på tex natten så ska man kunna kötra Street race;) Man kan köra street race på san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 kan man . hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 kan man . hur? Det finns små flaggor på kartan gå dit och kör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ja men jag tänkte typ att man va ute å åkte så vare andra som tävlade mot varandra.. å så kunde man vara med där om man ville:P.. lixom bara åka å ställa sig bredvid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amisha Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 att kunna ha djur,fler städer,at kunna spela 2 player. tycker jag. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 att kunna ha djur,fler städer,at kunna spela 2 player. tycker jag. :cool: Man kan spela två på san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 kan man . hur? Aha :meddum: de ska ja testa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ja men jag tänkte typ att man va ute å åkte så vare andra som tävlade mot varandra.. å så kunde man vara med där om man ville:P.. lixom bara åka å ställa sig bredvid aha... som på nfsu2 lr,. man bara åker upp bakom dom o utmanar ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag skulle vilja ha ubåtar oxå, schysst att sänka andra båtar med torpeder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag skulle vilja ha ubåtar oxå, schysst att sänka andra båtar med torpeder I esplanade north finns det en ubåt som man inte kan använda..det står USS numittz eller nåt sånt på ubåten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg