Jacozer Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Indianen du kan också ladda fult med Pilbåge eller knivar och yxor dår går mag platan av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 en fråga: vad gör man på banan efter honmonstret jag har lite problem med honmonstret så jag vill bara veta vad som man ska göra efter är den svår skit svår eller lätt?????jagh har klarat alla andra vägar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Man springer i en borg typ, först ska man döda ca 80 st orcher. sen ska du upp i ett torn och spöa typ som en special orch, men den kan du bara döda me att kasta knvar lr ta spjuten på sidan, skulle rekomendera spjuten för demm kommer tebax jätte snabbt efter man har kastat dem, Det r typ den roligaste banan på spelet :D Den r jävligt lätt, förutom sista special orchen. den kan vara lite dryg innan man har kommit på hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Banan heter cirith ungol där frodo hålls fången (som i filmen) om du har sett den. du måste kasta 2 spjut på "special orcen" och sen kan du skada hur du vill antingen med spjut eller svärd äller knivar (spjut brukar jag ta) dom skadar skit mycke på vissa fiender t.ex. "cave trolls"... men den kan vara lite svår faktiskt första gångerna... bara ett tips: snvänd din special förmåga med Sam asså osynlighet med din alv kappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 hmmm, jag föredrar spjut eftersom det är väldigt kraftiga, man dödar ju en östring eller vad de heter med en träff, och medd de dödar man troll med 2 så "special orchen"(jag tror ni menar stora orchen som altid kommer på "svarta porten")blir inte allt för svår! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 mm man mosar såjut för att det ska vara lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Man dödar ju grott troll på 1 spjut!!! men alla "bossar" måste man få av rustningen på sen tar man dom på ett slag nästan. Om man tar ett troll på 2 spjut har man dålig level eller så e man dålig på att kasta :( stackarna som inte kan kasta spjut!!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 fusken för mig typ fungerar inte ved gör jag vör fel? jag gör som de står att jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 du måste klara spelet... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, inget fusk funkar, vissa behöver man inte klara spelet med utan det är nåt XP fusk men de funkar inte ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 va ja minns så behöver man inte klara spelet innan man kan fuska...så e de iaf på X box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragonter Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 MEN HUR I HELA FRIDEN FÅR MAN 2 PLAYER MODE JAG ELLER RÄTTARE SAGT MIN KOMPIS HAR KLARAT UT UTAN FUSK DE DU. JA MEN ÅTER TILL FRÅGAN BLA BLA BLA BLA BLA BLA SÅ HUR FÅR MAN DEN DÅ SVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.