pepp Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 hur kommer man till den hemliga missingno staden :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 det finns ingen ### hemlig missigno stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 det kan man visst jag ska bara hitta fusket!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 'det FINNS ingen missigno stad men det finns ett ställe som är splumpgjort av olika saker på spelet den "staden" ser olika ut i varje spel. det stället finns på flera olika platser som man normalt inte kan komma till utan gameshark/buggar i spelet en nära Pokemon Leauge en en bit ifrån Pewter City osv Kallas oftast Glitch City men den staden har INGET att göra med missigno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 man ska göra något i safari zone för att komma till missingo staden :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 menar du cinabar island?,det är ingen stad utan en ö och om du ska möta han ska du se på när en viss gubbe fångar en pokemon och och sen så ska du flyga/surfa till ön och sen ska du bara surfa i vattnet där.....säkrast är om du flyger till ön och sen surfa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 man ska göra något i safari zone för att komma till missingo staden :| DEN HETER IIIIIINNNNNNNTTTTTTEEEEEEE missigno staden, den heter INGENTING, tror du inte jag känner till det???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag menade Gilch Staden (vet inte vad den heter) men hur kommer man dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vilket spel menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 pokemon blå/röd snackar dom om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag menade Gilch Staden (vet inte vad den heter) men hur kommer man dit? år sen jag gjorde fusket det är något i stil med. gå in i safarizone och betala 500. när du kommer in. rör dig inte. vänd om och gå tillbaka till där du kom in. quit early eller nåt sånt säger de. säg no. spara. stäng av. starta spelet och gå in i receptionen. de frågar om du vill betala 500 (så ska de inte säga). säg no. flyg till cinnabar och surfa precis som när du ska göra missigno fusket. du kommer möta pokemon ur safarizonen vilda. när du gått 500 steg fram och tillbaka i vatnnet hamnar du i glitch city. SPARA INTE- DET KAN VARA OMÖJLIGT ATT KOMMA DÄRIFRÅN-I VARJE SPEL ÄR GLITCH CITY ANNORLUNDA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det måste vara jobbigt om man ska gå 500 steg fram och tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg