ceco Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 är det någon som har det som kan hjälpa mig med att göra så man kan gå över till en annan värld typ man börjar i ett hus sen så går man ut ur det och går till ett hål men hur gör man som man kan gå in i hålet och komma ut på andra sidan Citera
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Hur spelar man det?? Citera
Laithean Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 Jag har RPG Maker Xp! Gå in i det fjärde kartvalet det gula(troor jag) Höger klicka där hålet är och välj New Event. Kryssa i Hero Touch på Trigger längst ner. Dubbel klicka i den stora vita rutan. Gå till Sida 2 och så ser du Teleport högst up, klicka där och välj var du ska landa och om Heron ska ha fejjan upp,ner,höger eller vänster. Rating är vikken håll Heron ska ha fejjan åt. Dn=Down=Ner Lf=Left=Vänster Rt=Right=Höger Up=Up=Upp När du är klar så klickar du på Ok. Gå ut från Event och gå till den karta där du har andra sidan på det hålet eller vad det nu är. Gör samma sak fast där man kommer ut på andra sidan där du satte ut din första Teleport. OBS! sätt inte mitt på hållet utan ta nedanför hålet så att du inte Teleporteras fram och tillbacka.. Yo, om du nu blir klar med spelet så vill jag gärna testa det! Jag älskar att testa spel!! Citera
ceco Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2005 jo kanske kan lägga upp det Citera
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Skrivet 26 Februari 2005 Errrrrrrrrrrrrrrrr... Den gula och gröna och en till glömt... :S Iaf dem finns väl inte i RPG maker XP? Bara i 2003 va? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.