LiQuiDe Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag har hört att man kan få ms.mwoz kan man det om man kan kan ni skriva snälla hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 i vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 japp det kan man min bror har den (tutankoopa) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Först ska du gå till De där pappret som man kan hjälpa folk och ta Mrs.Mwose uppdraget. Sedan ska du gå in i Innet some är Vid den där Hängselen i mitten sedan upp för trappan i Innet så kommer du upp till sängarna och Farfar Toad. Gå sedan till Vänster igenom dörren fortsött vänster på taket tills du möter Musen.När ni har pratat klart ska man till Första bossens Slott och man ska gå hela vägen upp till där man mötte Draken och ställa sig typ i mitten och Blåsa med Flurry och så hittar man En Badge som man ska ge till musen på taket. Jag beskrev detta lite fort :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 [Tack vad kan hon göra ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hon kan inte så bra attacker men ibland så kan hon Stjäla Ett Item eller en Badge från motståndaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg