nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Har det i min xbox fast vet ingenting vet inte vad man gör första gången -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ohh lite coolt :) Att gubben kan bli hur gammal som helst och när jag får ett Xbox imorn när jag fyller år ska jag troligen komma om mellanmjölk :P om jag köper Fable men det tar ju ett tag att komma i samma ålder, Hur snabbt tar det innan dom växer ett år? typ 2-3 dagar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frudd Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Ska bara undra hur man hittar skatten pa Fable????????? Har hittat alla ledtrådarna utom trean. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 blir man en gammal gubbet till slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ja Okej i vilken ålder börjar man bli gubbe?Som en vanlig Mäniska ungefär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg