Hoppa till innehåll

Wind Waker


Rulz
 Dela

Rekommendera inlägg

det är inte alls stor skilldnad på ootmq och oot... allt är dej likt bara några små finputsningar och ändringar som tex man har gjort dodongos dungeon svårare och helt ändrad jag gav upp i början av den grottan... :unsure: aja ja tror ja ska testa om det nån gång... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är inte alls stor skilldnad på ootmq och oot... allt är dej likt bara några små finputsningar och ändringar som tex man har gjort dodongos dungeon svårare och helt ändrad jag gav upp i början av den grottan... :unsure: aja ja tror ja ska testa om det nån gång... :D

 

och på visa stälen finns det antingen fler eller andra fiender.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är inte alls stor skilldnad på ootmq och oot... allt är dej likt bara några små finputsningar och ändringar som tex man har gjort dodongos dungeon svårare och helt ändrad jag gav upp i början av den grottan... :unsure: aja ja tror ja ska testa om det nån gång... :D

 

ALLA dungeons är helt ändrade i MQ. Så det är allt mer än bara några finputsningar.

 

Meningen med MQ är att de som klarat vanliga OoT femtielva gånger ska få en ny utmaning. Jag tycker det är rätt kul, men inte så mycket svårare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...