alex.e Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Ja! det funka!! Du som sa att du visste allt, kan du inte säga någon motståndare innan Kaiba ( förutom den där svåre som är omöjlig att slå första gången) som man får bra kort av? mött insekter om du får cocong of elvinsun och larve moth då kan du bilda ett starkt monster som heter great moth som har en atk på 2600 ett annat tips är kaiba win typ 100 gånger så har du blue-ejes-vait-drägon jag har vunnit över heisin typ 5-6 gånger tips när du vunnit över hig magen i meadov shrin gå in på free duel och möt honom tips när du möter honom ha twin heard tunder drägon och 2 beast fangst för han har gate guardian med en atk på 3750 men om du har twin hearted tunder drägon och 2 beast fangs då får du twin hearted tunder drägon på en atk likamed 3800 lykatill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Ja! det funka!! Du som sa att du visste allt, kan du inte säga någon motståndare innan Kaiba ( förutom den där svåre som är omöjlig att slå första gången) som man får bra kort av? föresten när du har klarat alla hig mage gå då in i card shopen och gå in på duel gronds då kommer du få möta en fiende när du klarat av honom gå då i den här riktnigen rikt rikt left rikt då har du kommit till heisins dark shrin men jag har bara klarat av en vakt lyckatill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hero of time Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Ja! det funka!! Du som sa att du visste allt, kan du inte säga någon motståndare innan Kaiba ( förutom den där svåre som är omöjlig att slå första gången) som man får bra kort av? Tack för alla era tips de har varigt till stor hjälp nu har jag 2 exodia bitar och klarat "helisma" (jag vet det är inte så det stavas men ni vet vem han är) :medieval: :D :lol: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg