Gäst Beldur Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Varför kommer aldrig genie till mig? Han kommer till alla mina kompisar men inte till mig :( varför? Edit:Spelet e runescape Redigerat 23 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 de e bara tur!(du ska nog säga att de e runescape) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Man ska gå omkring typ fram och tillbaka till Falador sen gå till Lumbridge och ställa sig i en dörr öppning det brukar funka för mig. PS. Du kan lita på mig jag är level 91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ja bara för att du "är" lv91 betyder det att du är världens seriösaste person :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Man ska gå omkring typ fram och tillbaka till Falador sen gå till Lumbridge och ställa sig i en dörr öppning det brukar funka för mig. PS. Du kan lita på mig jag är level 91 Vilken som hälst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.