mik@el Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag har för mig att playstation 3 kommer ut nån gång 2006 men jag kanske har fel, min kompis sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag tror det kommer 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Har någon bilder eller nåt sånt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 PS3 kommer att lanseras först under 2006. Utvecklare får tillgång till prototyper under början av nästa år. En spelbar version väntas demonstreras i samband med E3-mässan i Los Angeles den 18 - 20 maj år 2005. Ps: vi har tur om vi får se ps3 i våra butiker under 2006. http://www.playstation-3-forums.com/playst...rig00000014.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ser jäkligt skön ut :D Men frågan är vad kommer den att kosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ser jäkligt skön ut :D Men frågan är vad kommer den att kosta? I USA kommer priset ligga runt 500dollar altså cr 3500kr här i sverige om dolarkursen håller samma nivå. Men svenska spelbutiker borde inse att man inte kan ha högre pris för annars blir det samma sak som det blev med X boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ser jäkligt skön ut :D Men frågan är vad kommer den att kosta? f*n va dyrt och jag tror inte att dom kommer sänka priset :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Lol PS3 är PSP om ni inte har märkt den dära bilden är hur gammal som helst förut när jag var noob och trodde PS3 skulle komma som en box sökte jag på google hittade jag den.Det är bara fake bild PS3 ska inte lanserar Sony bestämde att den ska heta Playstation Portable. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Lol PS3 är PSP om ni inte har märkt den dära bilden är hur gammal som helst förut när jag var noob och trodde PS3 skulle komma som en box sökte jag på google hittade jag den.Det är bara fake bild PS3 ska inte lanserar Sony bestämde att den ska heta Playstation Portable. Jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Menar ingen illa vill bara rätta till lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Menar ingen illa vill bara rätta till lite Det är lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg