Gäst wångö Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag har PS 3 hemma beställde den från Japan igår. har du PS3 ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Intressant genom att ps3 är inte släppt i japan än min vän..så om det nu även står ps3 på maskinen så är han grundligt lurad......och för att det ska vara slutagumenterat så är det bara för er att läsa tidningar eller surfa på nätet.Så blir ni nog varse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Du har nog inte Ps3 grabben! Jag läste att Ps3 kommer att ha 4 olika processorer, och det kommer typ att ligga på 3.0 Ghz, och det är ju ganska hyfsat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jo det är ju rätt kraftfullt har sett lite olika uppgifter (som det bruka vara i tidningar).Men det senaste jag läste så innehåller den 8 processorer som arbetar i synergi och kan köras med en klockfrekvens av på mer än 4GHz. Synergi betyder i detta fall att Cell totalt får klart bättre beräkningsegenskaper än summan av de 8 processorer arbetande var för sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Inte än men jag försöker klämma ut enm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Inte än men jag försöker klämma ut enm Klämma ut vad :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ur Japan dom är slappa dom bara sover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 öhh ? :S . . ja hörde att Gt4 finns i japan redan .. men de ä inte lika coolt som de som vi får i sverige nu ..:D .. inte lika många bilar o banor.. o inte lika coola... de står i bilsport nr 5 . :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 sparky, ganska många inlägg i rad...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 sparky, vet inte om det var mening eller inte, men jag tar bort några av de där svaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Öööö det va någon som sa till mig att det har kommit ut i USA men e det någon som tror mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 nääää.första någon får se av den maskinen är på e3 mässan i maj..allt annat är skitsnack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg