Gäst Zell Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 när jag köpte mitt PS2 på siba för mindre än 1 årsen (för att mitt andra krånglade) så sa han vi köpte d av att d skulle komma under 2005 så att om PS2 gick sönder kunde man byta de mot PS3 ... :blink: faan va han ljög.... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 när jag köpte mitt PS2 på siba för mindre än 1 årsen (för att mitt andra krånglade) så sa han vi köpte d av att d skulle komma under 2005 så att om PS2 gick sönder kunde man byta de mot PS3 ... :blink: faan va han ljög.... :angry: typiskt siba löngnhalser och inkompetens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Öööö det va någon som sa till mig att det har kommit ut i USA men e det någon som tror mig? nej de har ju inte kommit ut i USA.. då skulle man ju hört de.. för de ä ju bara du som har hört de ? lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag har hört att den ska komma år 2007 :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 mm...menar de.. så Muzap : du har nog hört fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har ett Ett vad då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har ett Tror jag inte på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Sparky lägg ner vi är inga idioter...om du har nåt det står ps3 på så är du lurad enda över öronen. Lägg in nåt vettigt inlägg om just ps3 istället för att FÖRSÖKA lura folk här........................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har ett men du menar väll att du har ett pstwo . ? . de ä inte samma sak .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Men hallå sluta nu de här e förvirrande... Har de kommit eller kommer de komma?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Men hallå sluta nu de här e förvirrande... Har de kommit eller kommer de komma?? de SKA komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg