RPGman Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Okej, bra tack då har vi de bekräftat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 de är ju bara att gå in på länkarna jag har skickat..projektet ps3 har ju hållit på i åratal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 PS3 kommer att lanseras först under 2006. Utvecklare får tillgång till prototyper under början av nästa år. En spelbar version väntas demonstreras i samband med E3-mässan i Los Angeles den 18 - 20 maj år 2005. Ps: vi har tur om vi får se ps3 i våra butiker under 2006. http://www.playstation-3-forums.com/playst...rig00000014.jpg playstation3 kommer från japan och dom håller på mer att byga ps3 och den kommer 2006 på sommar och den kommer bli jävligt grym grafik spela brännda skivor mycket stark maskin snabb och den är lugnt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 ä de så de kommer att se ut ? .. SNYGGT ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Ur Japan dom är slappa dom bara sover utan japan skulle det vara tråkit för det är dom som uppfan GC.PS,PS2,PS3;sega,alla nindendo å sånt och jag tycker japanska spel är bätre än amerikansk spel. amerikansk spel suger men några inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 öhh ? :S . . ja hörde att Gt4 finns i japan redan .. men de ä inte lika coolt som de som vi får i sverige nu ..:D .. inte lika många bilar o banor.. o inte lika coola... de står i bilsport nr 5 . :D utan japan skulle det vara tråkit för det är dom som uppfan GC.PS,PS2,PS3;sega,alla nindendo å sånt och jag tycker japanska spel är bätre än amerikansk spel. amerikansk spel suger men några inte. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Det där var ju bra ett montage...? Av superplay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg