Gäst Zero_Tolerance Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 kan någon säga hur man får feebas i pkm ruby? jag har fiskat jätte mycket i route 119, men jag hittar den inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Nej den är skit sällsynt bara fiska på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Fiska!Jag har en Milotic på 71 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 vilken ska spö ska man fiska med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag fångade en med Good rod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 pröva super rod okså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag har ändrat hip saken men vad ska jag jöra nu? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag har ändrat hip saken men vad ska jag jöra nu? <_< Erm,det har väl inte med Feebas att göra...? Feebas finns på en enda ruta i spelet,som varierar från spel till spel,men som alltid finns inom ringen på bifogad bild.Ja,jag har Milotic på 100 som jag fick av Shiny,leta och leta på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 hur utvecklar man en feebas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 vad är hip saken till för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Hipen är bara en ploj grej. Jo,Feebas är ju en ful rackare,så man ska ge den Pokéblocks som har MASSA Beauty,och få fullt i Beauty på Feebas.Sen tränar man den en level,och TADAAA!Du har vackra Milotic! Jag fick min Milotic på 26,tränade på två-tre dar upp den till 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det samma om man vill ha eevees utveckling på gold/silver alltså inte vaporeon eller jolteon eller den där eld-"snubben", utan de andra 2, så tar man hand om den, ger den massa Calcium, klipper den på friseringen, och på natten blir de den där svarta o på dan blir de dän där vita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg