Ratiasu Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Hur många kapitel((chapter)) e d i Fire Emblem? Jag ha kommit te Chapter 27, där råkade Sonias dotter dö ((Vet inte när hon gjorde d)), men e hon lixom viktig?För att från början så ville hon ju prata me sin bror och han e väldigt svår att slå ner. Ska man egentligen låta Ninian prata me honom eller måste man slå ner honom? Redigerat 28 Februari 2005 av Ratiasu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Upp!*E tvungen att uppa den lite, för den ha sjunkit väldigt mycke* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag spelade förut men jag kommer inte ihåg hur långt jag kom :P :blink: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg