Dragon Lord Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) var finns dotted hole på six island e ruin valley på vägen dit eller? e de typ järn dörren i ruin valley som ewn forskare står i vägen fär eller? Redigerat 23 Februari 2005 av pokemon gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 vet ingen vart det e på ö 6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ja det är i Ruin Valley! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 e dotted holer typ djärn dörren i mitten av ruin valley eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Man ska göra Cut(tror jag)utamför dörren,sen hoppa ner i ett hål.Sen ska man kolla på en sten framför en och(man ska)läsa vad det står på Braille(men jag brukar först spara innan varje hål och räkna hur många bokstäver det är och sen gissa :P ).Så fortsätter du tills du kommer till en fin sten,då det kommer en galen liten snubbe och snor den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ordningen är Up,Vänter,Höger,Ner tror jag jag e ganska säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ja det är rätt ordning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 annars kan du kolla efter prickrna i boken du får me när du köper spelet läste ut den på 1 kvart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag såg hur många bokstäver det va,t.e.x Right det var det ända ordet som hade så många bokstäver i grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag såg hur många bokstäver det va,t.e.x Right det var det ända ordet som hade så många bokstäver i grottan Det var så jag menade.Enkelt om jag får säga det,men "snattaren" är ju helt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag,snattare?Jag gissar inte jag ser hur många och minns alltid med Left & Down Hälsningar s.k "snattaren" som egentligen inte e det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg