MissUnreal Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 nej de fatar jag inte när jag fånga min zapdos på LEAFGREEN hadde then thunder!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jusste jag tmade den me thunder :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag fatar inte var du har skrivit jusste jag tmade den me thunder :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Han sa att han också hade lärt honom Thunder med en TM.Men varför kunde du inte skrivit det med en gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 glömde :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg