Salzalada Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Är Luigis Mansion värt att köpa? Någon som kan ge lite betyg?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Varför skriver du två likadana trådar för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Det var inte meningen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag ska ge ett svar jag har haft tröttnade för fort inget kul spel köp hellere Mario power tennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 dåligt svar da ;) jag känner en som klarat spelet flera ggr och fortfarande vägrar byta bort de eller sälja de :D enligt mej ska du köpa de... de ska ja me snart! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 köp det det är askul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 tycker inte att de är så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 beror ju faktiskt på... har du super mario sunshine? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Nej, men jag planerar att köpa det också... =) Har spelat Super Marioo på Snes och det är skitkul! =) Därför planerar jag att köpa Mario Sunshine och Luigis Mansion.... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Båda spelen är roliga" Köp luigis mansion d e d värt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Båda är bra men SunShine är bättre :D Redigerat 25 Februari 2005 av Super GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Då köper jag nog Shunshine först... Det verkar vara roligare än Mansion... Men jag kanske ångrar mig... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg