guldfisken Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 hur möter man celebi. jag har time flute men när jag spelar på den så händer inget. p.s det är pokemon coluseum B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Man kan inte möta och Fånga Celebi!!! När du har en Time Flute och en Helt återställd pokemon som du har tagit bort allt Svart ifårn så kan du Gå till Den heliga skogen som ligger där din farfar bor och hela din pokemon med hjälp av TimeFlute så att din pokemon kan föras över på Ruby Exakt när den blir Helad så kommer Celebi Förbi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 okej men det står på serebii.net att man kan fånga den på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag har haft celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 okej men det står på serebii.net att man kan fånga den på spelet På serebii.net tar dom bara påstånden av personer och dom flest ljuger där, inget fuknar nästan av fusken där. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 king koops hur får man den ? eller jag behöver inte veta har sålt pokemon collosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 okej men det står på serebii.net att man kan fånga den på spelet bara på japanska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Man kan inte möta och Fånga Celebi!!! När du har en Time Flute och en Helt återställd pokemon som du har tagit bort allt Svart ifårn så kan du Gå till Den heliga skogen som ligger där din farfar bor och hela din pokemon med hjälp av TimeFlute så att din pokemon kan föras över på Ruby Exakt när den blir Helad så kommer Celebi Förbi. han är farfar till hon som följer efter en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 men lol man ska förhansboka iaf den japanska versionen då får man med en extra skiva så går det att få Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 okej men det står på serebii.net att man kan fånga den på spelet Vadå Fusk finns inget om Fusk på serebii.net! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg