jonna Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) hur får man nationaldex på pokemon Leafgreen?? :( snälla svara nån Och kan nån säga mig hur man kan komma till saffron city på leafgreen och när man har nationaldex kan man då få Chikorita syndaquil och Tottodile?? jag har inte gamecube spelet jag menade hur ´kan jag ta mig för bi den där gubben som står ivägen till saffron City Redigerat 25 Februari 2005 av jonna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 nope isåfall får du byta från gamecube spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 inte jag heller. (hon ändrade på sitt första så detta e inte dubbel post) Men om man har det så går det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det är rätt onödigt att köpa GameCube bara för att få några pokémon, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag hade tänkt göra det men mamma och pappa sa att jag redan ahde ett x-box också sa de att jag skulle spara till en dator istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 i ett hus i celdaon prata med en gammal tant sne får du Tea sne pratar du med någon vakt till saffron så kommer du in :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg