Ratchet Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det finns en stjärnteleport mitt i vattnet ju, hur kommer man till den? Jag vet att den banan som är på den nedersta bron efter grottan är röd (bana med 2 utgångar) men jag vet inte hur man får den andra vägen ner i vattnet. Jag vet där i mot att det finns en väg från den banan eftersom min kompis har gjort det en gång men han minns inte hur!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det finns ingen stjärna i vattnet det är efter spökhuset. på banan där man flyger på slutet kommer det fyra flyg kopas och där den översta startar ska du springa och sen flyga snettupp då kommer du flyga in i ett rör flg över det och ta nyckeln då kommer du till en vatten bana. där kommer du hitta en P knapp plocka upp den ochsimma framåt tills du komer till ett ställe med lådor på marken tryck på P knappen och ta nyckel i nyckel hålet. då kommer du til ett spökhus där finns det en P knapp i andra rummet plocka upp denoch spring till dörren som är i luften runt massa gula lådor tryck på knappen och håppa på lådan åvanför dören då kommer en växt att klättra upp skynda dig att klättra på den och sen hoppa in i dörren där få du slåss mot ett stort spöke när du tagit det kommer du till stjärnan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jo den är lite svår. Du måste ha Yoshi eller fjäder. I slutet av banan (banan på den understa bron). Det finns ett till mål efter det vanliga målet. Du kan inte flyga över det riktiga målet utan måste ta vägen under. Antingen dyker du med fjädern, eller så hoppar du bara ner mot "döden" under målet och offrar yoshi (hoppar av han) så att du landar på andra sidan. Sen är det bara springa bort till det gömda målet ;) hoppas du förstår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) Jodå, jag fattar, shockwave vi tänker inte på samma stjärna, för den du sa har jag redan! När vi ändå håller på så skulle jag vilja ha hjälp med den hemliga vägen på chokolate island 2 och de 2 röda banorna på bowser valley. Redigerat 28 Februari 2005 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 det är den svåraste av alla. Måste nästan ha en Guide för att klara att komma dit. Om man inte råkar va riktigt sprallig i benen och springa dit. Eller som jag, en kompis tipsa mig antar att du vill ha vägen upp till röret ner till just dom två banorna på nedre kant av bowsers valley.. chokolate island 2 ( antar att det är den ) Du springer ju förbi alla "elefanter" eller vad det är (höhö) och ner i ett rör. Då kommer du in till ett rum/bit av banan..Den biten av banan, bort till nästa rör ska du klara av på en speciell tid. Har du tagit dig över på alla kopas och snea platformar tillräckligt snabbt så kommer du in till rummet där nyckeln finns. Om inte så kommer du den vanliga vägen. LYKKA T! PS. Max antal utgångar du kan få är 96 st. Jag har klarat alla banor men inte hittat alla utgångar (har 95) Jag har för mig att det finns något spök hus eller annat där man kan komma ut till en falsk ut gång där det inte händer någonting, alltså det är fel väg. Jag tror att det kan vara den jag missat, eller är det någon som vet någon luring som jag kan missat? Har saknat den sista i flera år och har gått igenom alla banor minst en gång...spök husen minst 3 för varje Men är det någon som vet var den falska utgången som jag tänker på finns så skriv det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vet du hur man kommer till den där borgen i bowser valley då? Kan tyvärr inte hjälpa dej med spökhuset :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Ja det vet jag... fast bara när jag ser det :( kanske är det det banan med massa mulvadar som springer runt. så får man hoppa upp över bilden på ett ställe. behöver du hjälp med det så kan jag kolla upp det. Men säg i sånna fall vilken borg du vill komma till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vet du hur man kommer till den där borgen i bowser valley då? Kan tyvärr inte hjälpa dej med spökhuset :( På banan innan borgen så finns det en del där man åker uppåt och neråt, precis i slutet av den delen så hoppa upp på den stigande väggen(du sprang i den) och spring åt vänster utan för skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Klarade den första som tar mej till fortet men det finns ju en åxå på valley of bowser 4, nån som vet hur man gör den??? Redigerat 3 Mars 2005 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 På banan innan borgen så finns det en del där man åker uppåt och neråt, precis i slutet av den delen så hoppa upp på den stigande väggen(du sprang i den) och spring åt vänster utan för skärmen. <{POST_SNAPBACK}> precis den jag menade. Men sen finns det någon inne på bowsers valley där man måste ha Yoshi och dra ut tungan igenom en sten vägg nere i ett rör för att ta en nyckel. fast den har jag för mig fanns på tredje sista banan elle nåt. Är det den du menar Ratchet? f*n, synd att man har lånat ut ström kabeln till nintendot och super nintendot. Annars kunde man ju spela själv å kolla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 mm, det är den. TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!! Kom på att det där med att du inte har fått 100% på spelet kanske beror på att du inte har alla yoshi mynt, eller att du inte har klarat alla bonus banor i star world?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 de e lugnt. Yoshi mynt ger nog ingen extra utgång tror jag. Ajjemän. Special världen uppe bland stjärnorna har jag klarat alla. På dom vanliga stjärn banorna har jag klarat vanliga utgångarna på alla banor samt tagit nyckeln på varje bana...alltså två utgångar på varje stjärn bana! f*n vad jag stör mig att det saknas EN!!&¤#%! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg