Gäst henke37 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 I skogen finns det två utångar som leder till varan, spökhuset och 1:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 MM, det är rätt, om man tar den dörren som kommer först så kommer man tebax till den första skogs banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ja...fast jag har alltså alla banor och vägar...det har jag kollat upp på en guide å en karta...men saknar en utgång. Den där vägen i skogen har jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 var finns den där utgången som du saknar då? Du hade ju en karta å titta på eller..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jo, men det räcker ju inte. Har sett karta och namnen på alla banor. Den fanns på någon guide inne på gamefaqs.com Jag har ALLA banor och ALLA gångar. Men vissa banor kan man klara utan att man kommer någonstans. Någon sådan har jag nog missat! men men, lite svårt och ge tips om en sådan sak. Får gå igenom allt en gång till någon dag då jag känner för att hitta den sista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 mm, det är svåtrt att veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 ska snart gå igenom alla banor igen, för jag hittade en speedrun film igår på en engelsk sida. Han tar 100 % (alla 96 utgångar)...då ser jag nog vilka jag skulle kunna ha missat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag har klarat alla 96 utgångar nu...missade en i bowsers valley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg