Takanuva Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 jag vet ett fusk till Bubble trouble. ni kanske inte vet vad det är för Webbspel men ni vet att jag förut råkade göra reklam för Xgenstudios! på den sidan finns det spelet! FUSKET: gå in på Controls. sen ändrar du på: 2 och 1 Player att båda ska skuta och gå åt samma håll. sen går du in på: 2players och då när du styr med en så händer det här: båda skuter samma gång och båda går åt samma håll! :D Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 va bra jag ska testa d jag vet vart de ligger har vetat de länge Citera
Thunder Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Vilken adress är det till sidan vad ska man göra där? Citera
Takanuva Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Skrivet 31 December 2003 Menar ni vad sidan heter? Citera
DeadAngel Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 www.miniclip.com så klart Cyndaquil! Citera
Takanuva Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Skrivet 31 December 2003 FEL! Det är www.Xgenstudios.com ! och det är inget att bästämma om! åh förlåt mig men det finns också på www.miniclip.com ! :D Citera
Shadow of Darkness Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 FEL! Det är www.Xgenstudios.com ! och det är inget att bästämma om! åh förlåt mig men det finns också på www.miniclip.com ! :Dom man ska göra bubblor mindre och mindre med en harpun som finns det på www.newgrounds.com också Citera
Takanuva Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Själv har jag klarat till bana:12/13! :D Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 ett fusk tror att om man trycker på s så går tiden anabbare å slipper att döda måtståndaren går endast på www.smallville.com tror jag de var Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.