Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vad tycker ni grabbar om my little ponny! Jag é colla grabben jAMES jag gillar **** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Varför anses det som tråkigt att gilla en back? De är inte lika kända och gör färre mål . dellas är min favorit back Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Lag:Juventus Spelare:Pavel Nedved Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 lag:barcelona man united chelsea spelare:ronaldiniho nistellroy drogba maxi lopez ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag fick min första juventus tröja när jag börja veta vad fotboll är och i tröjan stog det DEL PIERO så jag gillar Juventus och kommer för alltid att gilla dem Spelare:Delpiero Nedved Trezeguet Zambrotta Asså matchen mot livepool var f*n helt sjukt f*n 3-4 falska offside vilken idiot dommare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Lag:Arsenal Spelare:Fredrik (Freddie) Ljungberg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 AIK Solna - Andreas Andersson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Lag: Gefle IF & Tottenham Hotspurs Spelare: Daniel "Ronaldinho" Ytterbom & Tomas Hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Kan ingen fatta att Barca är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Kan ingen fatta att Barca är bäst Varför är Barca bäst? Alla tycker olika... Min favorit är Gefle IF som jag tycker är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Kan ingen fatta att Barca är bäst jo jag kan fatta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Lag Arsenal Fredrik Ljungberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.