Venom Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag ska köpa ett GameBoy Advance SP och jag hitta en GameBoy Advance SP - NES Classics Edition, men går det bara spela NES på den eller kan man spela alla GB Advance-spel på den? :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 du kan ju såklart spela alla gba spel på den för nes edition kom samtidigt som spelen och då kunde man köpa dom ihop som ett retro pack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 haha. Jag har en "nes classic edition " Den är riktigt läcker. Men du kan ju också spela alla andra Game Boy spel på ditt game boy advance. Men om du har råd rekomenderar jag att köpa ett DS. Där kan du ju spela GBA, GBC och GB spel på också:) hade hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 haha. Jag har en "nes classic edition " Den är riktigt läcker. Men du kan ju också spela alla andra Game Boy spel på ditt game boy advance. Men om du har råd rekomenderar jag att köpa ett DS. Där kan du ju spela GBA, GBC och GB spel på också:) hade hade helt fel man kan bara spela NDS spel på den fast det kommer att finnas med vissa spel som fanns på Gba GC N64 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 haha. Jag har en "nes classic edition " Den är riktigt läcker. Men du kan ju också spela alla andra Game Boy spel på ditt game boy advance. Men om du har råd rekomenderar jag att köpa ett DS. Där kan du ju spela GBA, GBC och GB spel på också:) hade hade Du har också fel, GBA spel kan man spela på DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 inte gameboy color Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 JOOOO! man kan visst spela GBA GBC å GB på nintendo DS...men ni behöver inte tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venom Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Glöm det! man kan bara spel gba spel NDS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) asså e ni trögga eller? (frezy man) har rätt... jag var i spelaffären igår och dom hade ett nintendo ds som man kunde få testa och kolla på... han i affären visade mig allt......han sa också att man kan spela alla gameboyspel på nintendo ds det finns ett ställe där man lägger nintendo ds spelen (som är 80% mindre en ett gameboy advance spel) och så finns det ett ställe där man lägger advance spelen man kan ha ett ds spel och ett advance spel inne samtidigt men då kommer en meny upp vad man vill köra (antingen advance spelet eller ds spelet eller metroid prime hunter (demo) eller chata) det e feeet häftigt!! köp det ifal du vill men den e feet obäkväm att hålla i och det e skit obekvämt att kolla på två skärmar samtidigt... jag köper hellre en gameboy advance sp!!! Redigerat 7 Mars 2005 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Ni har rätt sonic master och frezy man, men det har stått i flera tidningar och på internet att man bara kan spela DS spel och GBA på en DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrikrocker Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 vet ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg