Pelleelle Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Vill ha alla spirit message korten! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jga vill ha alla kort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jga vill ha alla kort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Bäst att inte kommentera det där... Nu vill jag ha Blue eyes Ultimate Dragon (Som jag var nära på att få i Cypern) Eftersom att jag har 3 blue eyes och polymerization Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag vill ha exodia necross :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ahhh jag fick presis en exodia av min kompis han hade köpt den från tradera. Han gav mig den eftersom han flyttade. 7000 i attack och 5000 i defence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) den måste vara falsk exodia necross har: 1600atk. 1200def. efeckt:this card can not be normal sumoned or set this card can only be special sumoned by the efeckt off contract whith exodia. this cards atack and defense is incresd by two hundred for every standby phase. this card can not be destroyd by any card controled by your opponent. level:4 oslagbar moahahaha :evil: Redigerat 5 Juli 2005 av KAIBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag har ett antal fina kort, pga att pappa köpte en box till mig i Kina... De har visst andra regler o så där, t.ex. har de 3 olika draktyper. Så i den boxen fick jag: Slifer the Sky dragon, Att X000 def X000, att/def ökar me 1000 för varje kort på hand Och 2 st Dark Master (Exodia) som ett kort. Kräver förvisso 3 tributer. Och en massa andra kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg