Pelleelle Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) skrivet av KAIBA: den måste vara falsk exodia necross har: 1600atk. 1200def. efeckt:this card can not be normal sumoned or set this card can only be special sumoned by the efeckt off contract whith exodia. this cards atack and defense is incresd by two hundred for every standby phase. this card can not be destroyd by any card controled by your opponent. level:4 oslagbar moahahaha så bra!? O.O DEN MÅSTE JAG FÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 10 Augusti 2005 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Har ter Blue-Eyes... Vill ha Blue-Eyes Ultimate Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Men den finns väll inte i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men den finns väll inte i sverige? Tror int det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Men den finns väll inte i sverige? Min lillebrorsa har den och två blue eyes white dragon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 om nån vill byta kort me mig skulle de vara kul, är på jakt efter slifer the sky dragon, winged dragon of ra, obelisk the tormentor, harpies pet dragon, mirror force, kazedjin, sanga of the thunder, suezjin, thuosens eyes restrickt och summoned skull. Inga dåliga kort men men, har bra att byta bort. några av mina som jag byter är: *Toon world+blue eyes toon dragon, 2x toon summoned skull, toon mermeid och manga ryo ran. *dark dust spirit+call of the mummy *spirit message(F) Några jag har men inte gjärna byter e: *time wizard+baby dragon och thousand dragon *wing weaver *despair from the dark Om du är intresserad, pma mig tack. Kollar den vanligen varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 i fal någon har black luster solider envoy of the begining så vill jag otroligt järna byta pma mig jag har rätt så många kort över 500 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Men den finns väll inte i sverige? Har han inte fått den utomlands då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Men den finns väll inte i sverige? Jag med jag med!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Har tyvär ingen black luster, kan KANSKE byta men då kommer det att bli dyrt att byta den av mig sen, så ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 nu vill jag inte byta den längre för att den är förbjuden att spela med och då menar jag black luster solider ENVOY OF THE BEGINING och inte den vanliga som tar 3000 2500 utan efekt envoy of the begining har efekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 hela exodia :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg