Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag är på andra banan. Asså Hollywodd barnan. Där har jag klarat till Checkpoint. Sen räddar man ju en gubbe efter man har gort lite kommer man till en klädda äffär. Jag tror att man ska ta ett kläddes plagg, för när det har blivit Mission faield så tog jag ett kläddesplagg. Så då undrar jag vad man ska göra för att det inte blir mission faield? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woffen Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 okej jag är på bana 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 du ska SMYGA fram till den "Svarta" gebben som står och pratar hela tiden och "greppa" honom och sen så kommer alla att lägga ner sina vapen och gå ner på knäna sen har du räddat dom ;) sen finns det en tjej i BH och Trosor i en av prov rummen :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Okej tack burken för hjälpen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 För låt att jag gör dubbel. Men hur grepper man han??? Jag har sett att det är på A man gör det om man har styrning A, men då börjar man bara prata med honom Jag gjorde bara dubbel därför annaars skulle ingen hitta den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag vet! du ska göra så att du inte har några vapen framme och smyga dig fram och trycka A när det står "press grab" då håller du fast gubben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag vet! du ska göra så att du inte har några vapen framme och smyga dig fram och trycka A när det står "press grab" då håller du fast gubben. Jag vet jag har upptäckt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg