$€!F Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 hur använder man mystery gift ska man trycka på wonder cards eller wonder news?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 kan ni svara snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 har aldrig provat men jag tror man ska göra nått me e maskin från nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Du ska klicka på wonder news och ha en kompis med trådlös adapter (som gör samma sak) för att få arcua ticket (eller vad det heter) men på nåt vis funkar det inte med mig ;) :huh: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Det funkar inte för mej heller det är väll nåt med en maskin man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Du ska klicka på wonder news och ha en kompis med trådlös adapter (som gör samma sak) för att få arcua ticket (eller vad det heter) men på nåt vis funkar det inte med mig ;) :huh: . Helt fel,man ska skicka in sitt FR/LG till CN och så fixar dom det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 när man klarat elit four och kommit till five island så snackar man med en kille sen tar man hall of fame sen går det om båda gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 det är också fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag ska testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 när man klarat elit four och kommit till five island så snackar man med en kille sen tar man hall of fame sen går det om båda gjort det. HELT fel man får klister märken av han! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Har en annan fråga: hur tar man sig till Saffron City(FR)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg