Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Smackdown är bättre för den har mer med själva WWE att göra t.ex WWE Champion (WWE mästare) U.S Champion (Amerikansk mästare) WWE Crusweigt champion (WWE tyngvikt mästare) WWE Tag team (WWE lag mästare) och i Raw har dom inget med WWE att göra t.ex World Hevy Wegit champion (världens mästare i tyngvikt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kåge-kallingar Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 vilka e era favvoriter i wwe :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kåge-kallingar Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 är de bara jag som har sett då JBL mot The Bigshow på no way out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 är de bara jag som har sett då JBL mot The Bigshow på no way out Tyvärr nej jag ser alla matcher JBL är min favorit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 smackdown för där e ray mysterio med med sin 619 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 wwe smack down rey mysterio e :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Wrestling_guy hur kan du tycka att JBL är bra ? Han är ju feg och gör ingenting dom som gjör alt åt han är ju orlando jordan och bashambrothers. Redigerat 31 Mars 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) sorry för dublel post Redigerat 31 Mars 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Mehh, allting är ju fake, även fast det är bra, han cheater inte med flit, det är ju Linda, Vince McMahon Teddy Long, Eric Bischoff som skriver manus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 smackdown rey mysterio! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag gillar RVD och rey å torrie willson *mums*!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freedetheman Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 håller med Yoto,allt e ju fejk,dom har manusförfattare,dom övar in rupliker,osså e dt som en kringresande cirkus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg