Rukario Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Lite onödigt o spamma :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 hur kommer man till miracle island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag håller med killer cops! ha! ha! ha! :P Ni två är ju spamm-idioter,fattar ni inte att ni inte kan göra sådär,precis som i 0035s signatur "Jag ska utrota alla spammare".Det vill jag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 SLUTA NU HÅLL ER TILL ÄMNET!! Ialla fall, man kommer typ dit om ens pokémon ID.No är rätt (de ändras varge da) man snackar me en snubbe i huset längst ner till höger och om det är rätt ID.No så säjer han inte "I can't se Mirach island (eller vad det nu hette) to day" utan han säjer "I can se miranblaj (jaja stavningen är väll int så viktig "hehe") island to day" typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg