Vet_inget Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Hejsan, jag ska sälja mitt tibia account. det innehåller bara 1 level 12 druid med magic level 18 och en knight level 10. jag byter den mot RS pengar. Rs gubbarna jag säljer heter: 1.love bug0 2.orch0 3.beauty110 4.filip nils 5.jekg om du är intresserad skriv, men jag tar bara imot RS pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Vet du att sälja accounts är olagligt enligt runescapes regler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Vet du att sälja accounts är olagligt enligt runescapes regler? Och... vilken combat lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 alla gubbarna suger ju -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag bryr mig inte, för ingen av er vet ju vad jag heter på RS, om ni tänkt reporta. alla gubbar suger absolut inte! love bug har combar 66, orch0 har 51, beauty110 har 21, jekg har 45. visserligen har vissa inte så bra combat, men bra skills annars, som tillexempel orch0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.