LiQuiDe Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 hur gör man kan ni säga jag vet inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Klara Elite Four. Sen finns han lite överalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 nej det är latias som finns överallt (den röda) den blåa (latias) är bara på ett ställe på mitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Du måste ha eon ticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 hur gör man kan ni säga jag vet inte :( mirakle icland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bujetto Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 hur gör man kan ni säga jag vet inte :( vadå eon ticket, jag fångade latias utan "eon ticket" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Latias eller latios hittar du första gången bredvid gräsen åt höger av safari zonen händer så hela tiden på mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) Hallå lyssna på mig nu! LÄS NEDAN! Man måste ha eon ticken för att komma till southern island. Southern island är en liten ö man ska bara förja vägen... Sen kan man inte missa latios! (Latias på ruby) Annars kan man ju alltid byta... EDIT:Stavfel Redigerat 9 Mars 2005 av 35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 han är inte på något specielt ställe han flyger runt lite var som helst så man måste ha lite tur första gången när man inte ser var han är. så det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 mr been-->Nej,du blandar ihop Latias och Latios. :bah: LATIAS: Latias kan man på Sapphire hitta lite här och var(På olika ställen från spel till spel!) på Lv 40 efter att man har klarat ligan.På Ruby så måste man komma till Southern Island,och jag tror att hOn är på 50 där,är int säker. LATIOS: Latios kan man på Ruby hitta lite här och var(På olika ställen från spel till spel!) på Lv 40 efter att man har klarat ligan.På Sapphire så måste man komma till Southern Island,och jag tror att hAn är på 50 där,är int säker. Ja,man kan väl lite om sitt favvoämne :kung: B) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Latios & Latias har jag(men det har inget med ämnet att göra).Mr Been,man ska tänka sig för innan man bara bestämmer att "så är det!inte det han har fel och jag har rätt",jag bara säger det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 jag har med latias och latios :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg