drage Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 han säger väl typ jag är så glaed idaj jag är så glad i dig jag är så glad i mig jag ahr fått min medicin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 han säger väl typ jag är så glaed idaj jag är så glad i dig jag är så glad i mig jag ahr fått min medicin Ja, han säger typ så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 cool men han är lätt ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 cool men han är lätt ful Han är grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 han rockar och han är ingen pokemon jag va bara tvungen att kolla upp om han va en och det va han inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag tyckte för han sa "Jag är så glad i dej, Jag är så glad i dej, Jag har full mediciner jag är så glad i dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag tyckte för han sa "Jag är så glad i dej, Jag är så glad i dej, Jag har full mediciner jag är så glad i dej. Han säger typ så :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag har en sak jag vill säga,HAN ÄR ROLIG. Hörrni,jag kan fråga mamma för hon är norsk. ``jag är så klantig,jag är så glad i dag,jag har fullt medicina så glad i dag``låter det som han/hon säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) Låter som: Jeg er så glad i deg jeg er så glad i deg jeg har fåt medicin jeg er så glag i deg! EDIT:Sätt på flera låter as coolt som dem sjunger i en kör! Redigerat 10 Mars 2005 av 35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg