Kebab Nisse Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 ska jag köpa ett x-box för 1300kr och jag får halo 1 och 2 med??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) det är bätre att köpa xbox 2 när det kommer ut :lol: skälv ska jag sälja mitt xbox innan xbox 2 kommer ut Redigerat 28 Februari 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Begagnat? Är det bara i gott skick råder jag dig att slå till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag har redan gamecube och ps2 så det kanske blir att jag inte spelar nån av dom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 köp det, köp det, köp det, köp det.... Xbox 2 kommer nog om typ 1-1,5 år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) köp de inte köp de inte :zzz: :zzz: Viva Nintendo!! :kung: :kung: Redigerat 1 Mars 2005 av Tutankoopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 köp det, köp det, köp det.!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ni behöver inte skriva mer här nu.... jag ska inte köpa det :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 lol nädvändigt att ha 2 av dom senaste spelkonsollerna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 det är olika spel till dem... Eller så är man bara snorigt rik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ni behöver inte skriva mer här nu.... jag ska inte köpa det :unsure: Mycket Klokt val du är Mycket smart You --> :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg