Gäst willeo Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag fick virus av msn de skicka en fil till mig då såg det ut som att en av min msn polare skicka de hände det för någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag fick virus av msn de skicka en fil till mig då såg det ut som att en av min msn polare skicka de hände det för någon mer? jo men jag fick det inte precis av en kompis utan av msn 7.0 BETA . det var virus i det . min mamma och hennes kompis fick okså virus av msn 7.0 BETA. så jag tycker att ni inte ska ladda ner det. och ni som redan har det borde ta bort det och ladda ner nått annat. e de nån mer som har fått virus av BETA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag fick virus av msn de skicka en fil till mig då såg det ut som att en av min msn polare skicka de hände det för någon mer? Vad är msn 7.0 BETA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 man behöver inte ta i mot de man får Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.