Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 För att få bild från datorn tilll TV behövs TV-OUT För att få bild från TV till datorn behövs TV-IN Har du ett Nvidia kort(geforce) så gör såhär: Högerklicka på skrivbordet. Välj egenskaper. Ta inställningar, har du satt i alla kablar bör du ha två bildskärmar i rutan, klicka på den som det står en 2a på och bocka i "utöka skrivbordet till". Har du inte detta: Gå in på avancerat, välj nview och välj klona. Tryck verkställ. Har du ett ATI kort (Radeon osv.) så gör såhär: Högerklicka på skrivbordet. Välj egenskaper. Ta inställningar, har du satt i alla kablar bör du ha två bildskärmar i rutan, klicka på den som det står en 2a på och bocka i "utöka skrivbordet till". Har du inte detta: Klicka på avancerat, välj bildskärmar och tryck på TVn så ska det funka. Precis, om han har de nya versionerna av korten. Har han ett äldre kort behövs annan mjukvara. TV-Tool 6.5 är ett populärt program som jag kör på min gamla dator, funkar utmärkt med många inställningar. Finns som shareware will jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.