kevinhö Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Hur kan jag fånga regirock jag har 99 ultra boll och 99 net boll och 99 diveboll :D Men jag har försökt i 1 vecka hur ska jag fånga han ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 för sök med att pepra abababab.... när du kastat bollen jag har alla tre bröderna och dom rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 :P :D tryck inte nån stans saka bara gameboyet så gorde jag när jag fånga måltres :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 moltres suger har aldrig hört talas om måltres Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag har pepra ababab jag har vatit jättenära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) vad är saka?och moltres finns inte på pokemon ruby! sorry för dubbel post men jag hade lite och säga!moltres finns på pokemon röd gul blå :D har ninjask nån utveckling? Redigerat 1 Mars 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nu har jag två regirock och regice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) -- borttaget, direktreklam till andra sidor + helt utanför ämnet... kan inte se nån anledning till att posta iprenreklam i en pokemon-tråd... skärp dig, snälla sparky -- Redigerat 2 Mars 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg